2009年12月15日星期二

藝人羅君左樂觀面對兩度截肢: 失去一條腿不是失去全世界

蘋果日報
A01 |  要聞 |  頭條     2009-12-15

藝人羅君左樂觀面對兩度截肢: 失去一條腿不是失去全世界    

【本報訊】50歲的無綫藝員羅君左,9月因糖尿病切除右邊半截小腿,正當他以為安裝義肢後可重過新生之際,卻發現傷口再次因為糖尿病影響致久久未能癒合,為保性命,羅君左日前忍痛將右腳僅餘的半截小腿也一併切除。儘管兩度截肢,右腿越鋸越短,羅君左卻不曾氣餒:「失去一條腿,唔係失去全世界。」下周日(20 日)羅君左將以輪椅代步重踏舞台,為歌唱比賽擔任司儀,以行動證明自己殘而不廢。記者:戴彩煥

「鋸一吋又係咁,鋸十吋又係咁,o依家咁樣咪幾輕鬆!」坐在輪椅上的羅君左,在九龍醫院以輕鬆的語調跟本報記者說。今年9月,患有糖尿病、血壓高、心臟病和腎炎的羅君左,因為細菌感染及糖尿病影響,由右腳腳趾生瘡演變成右腳腳板腐爛,要接受手術將右邊半截小腿切除。

豈料截肢後一個月,截肢位置尚有一個八毫米長的傷口不能癒合,醫生恐怕他右腳繼續腐爛下去,會危及性命,遂建議再次接受截肢手術,將右腳僅餘的半截小腿也全部切去。

個多月後將安裝義肢

羅君左說:「雖然右膝以下嘅小腿全部切去,但唔緊要,o依家呢個位安裝義肢嘅話,反而承托力仲會好啲,冇咁容易拗柴。

記者問他可曾擔心傷口再次不能癒合,要多番面對截肢問題?羅君左語氣肯定說:「唔擔心,因為傷口已經埋晒口,我已經倒模做義肢,預計個多月後可以安裝義肢。」醫生又說他康復情況不俗,着他好好保養左腳,並接受物理治療,因為傷口較之前大很多,「醫生告誡我,話第時就算裝咗義肢,每日都唔可以企多過三粒鐘,要等個傷口休息吓。」

周日再踏舞台做司儀

面對一次又一次的打擊,羅君左未感心灰意冷:「樂於面對,勇於接受,人生有好多唔開心嘅事,係冇人可以幫到你,所以只要凡事睇開啲,肯接受現實,人生就唔會有咁多唔開心啦。」

現時無綫已跟他續約兩年,他說不一定做配音工作,只要健康情況許可,安裝義肢後一樣可以演戲:「我由細到大都好鍾意演戲,希望不久將來,我可以再次企喺舞台上、喺螢光幕前再次同觀眾見面。」

經濟上,羅君左聲言不成問題,有信心在未來日子自己養活自己。他透露,下周日(20日)將再次踏上舞台,在沙田大會堂為沙田文藝協會舉辦的「超新聲歌唱大賽 2009」擔任司儀,今次是他截肢後首次面對群眾:「其實之前幾年我曾經幫呢個歌唱比賽做過兩屆司儀,今次佢哋喺我做完手術後搵我,我都有問佢哋介唔介意我坐住輪椅,佢哋話絕對唔介意。」

他說不擔心招來他人奇異目光,因之前曾向醫院申請外出,外界人士均友善地對待他,並走上前為他打氣,有人更激動地鼓勵他不要放棄,令他非常感動。「我只係失去一條腿,唔係失全世界,最緊要係自己唔好放棄自己。我父母、哥哥同最好嘅朋友梅艷芳一個個咁離開我,令到我更珍惜自己條命,要令自己活得更加開心。」

沒有留言:

發佈留言